Det krävs så lite ibland......

Förra veckan, skrev jag ju om mitt och Robins besök på Dressmann och hur bra service och trevligt bemötande vi fick. Jag är sällan den som klagar om en affär, eller restaurang inte motsvarar mina förväntningar. Möjligvis muttrar jag för mig själv, och går inte dit igen. Däremot så tycker jag om att bekräfta ett BRA bemötande, med lite positiv feedback. Eftersom jag under årens gång, har arbetat i flertalet serviceyrken, VET jag hur roligt det är att få lite beröm. 95% av de som har något att kommentera, vill bara klaga. Ialla fall är det min erfarenhet.

Så jag hittade Dressmanns hemsida, och en ruta där man kunde skicka en kommentar, eller fråga till huvudkontoret. Där förklarade jag hur nöjd jag var och hur proffessionell och trevlig "Rahim" var...osv.

Idag fick jag svar, via mail.

Hej!
Tack för de värmande orden. Vi ska se till att sprida din glädje vidare till den butik du handlade i och speciellt till den säljare som hjälpte dig.
Ps om alla som blev glada över något här i livet tog tillfället i akt och delade med sig, skulle världen vara ännu en smula gladare! TACK!!!


Ha mycket trevlig kväll!

Mvh

Dressmann AB

Marknadsavdelningen
Nickolas Wellington

Där ser man, hur lätt det är att göra människor glada!!
Dessutom blir man själv glad, av det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0