Alldeles full av massa kärlek!

Idag fick jag sms från Max (*S*) som undrade om jag ville hålla honom lite sällskap när mamma tvättade och tog en dusch. Pappa skulle iväg o dona nya bilen.....klart jag ville!!!!

Efter att ha sovit en stund i min famn, gick jag och Max ut på en promenad. Vilken känsla! Att första gången köra sitt barnbarn i vagnen. Jag tror nog att jag log hela vägen.

Väl hemma igen, var han hungrig, och jag matade honom, mamma Jannice gick ner till tvättstugan igen.

OJOJ........prutt i blöjan, men gamla takter sitter i så det var inga alls problem att byta bajsblöjan.

Det är märkligt, älskade Max är bara 26 dagar, och jag är så full av kärlek, till detta älskade lilla barn, att jag nästan spricker.

 Fast å andra sidan älskade jag honom redan samma dag jag fick veta av Robin att han fanns, som litet frö i sin mammas mage.

Älskade Maximilian, farmors egen lilla godisbit....tack för att du finns och förgyller mitt liv!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0