Funny har ordet......

Fotbolls-EM gillar jag väl si sådär.......BOLLAR är kul, men jag kan inte fånga dem via TV:n.

Dessutom är husse och matte inte alls sociala- Eller, jo matte är, hon gillar inte alls fotboll, men för att slippa detta så tar hon på sig hörlurar och lyssnar på musik. Och husse är klistrad framför tv:n.......kvar blir en Funny, som pockar på uppmärksamhet.



Jaja, vet att jag är lite gnällig, men i min värld (den bästa av världar) ägnar sig husse och matte 110% åt mig.....det så!!

Nästa helg ska de två iväg på nåt som kallas bröllop. Jag googlade lite och fick reda på att det är när två människor av motsatt kön, ingår ngt lags förbund och lovar att älska varandra i lust och nöd. (Husse o matte gjorde oxå den grejen för ett par år sedan)

JAG FÅR INTE FÖLJA MED!!!!!

Men det är rätt lugnt, fick höra att lill-matte ska passa mig. *Älskar henne*

Vov o slick/Funny G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0