Mysig Midsommarafton Med Max

Igår hade vi bestämt att Jannice, Robin och Max skulle komma hit och grilla på kvällen. Det blev grilla ute, äta inne dock, på grund av vädret. Robin och Jannice (och Max) skulle sedan vidare till ett annat ställe. Det var inget planerat, men de frågade om jag kunde passa Max, så att båda två kunde känna sig "lite fria". Klart som korvspad att farmor ställer upp!!!

Jag och CC hade MASSA kvalitetstid med Max.....mycket gos blev det!!

För att bara en av oss skulle behöva vakna mitt i natten, sov jag med Max i ena gästrummet. Han var vaken två gånger (kl 4 och 7) men somnade snällt om efter mat, den första gången och blöjbyte den andra gången.

Klockan 7 dock, ville han inte sova i spjälsängen, utan tyckte det var mysigast hos mig, i 120-sängen.

Vid tio, vaknade han, pigg och glad! Jag var dock inte lika pigg.....ovan som man är, vaknade jag vid varje litet ljud han gav ifrån sig. Han skrattar i sömnen....OFTA!!!

En fundering bara, hur kan en liten grabb på 57 cm och dryga 5kg, ta upp 90% av en säng på 120cm????

Sötaste, finaste Max........farmor älskar dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0