Brev till min lillebror

Hej Macke!!!!

Det var ett tag sedan vi sågs....över sex år sedan, rättare sagt. Jag glömmer aldrig dagen du försvann från oss, 9/9-05. En bit av mitt hjärta dog också den dagen.

Jag vet att du alltid ville jag skulle vara lycklig, och det ÄR jag, men det hindrar inte mig från att sakna dig. Jag brukar sena, stjärnklara kvällar stå på balkongen och prata med dig.  Varför säger jag det? Du vet det redan ju! För det mesta får jag svar, men inte alltid. Du är väl lite som jag ibland.....har tankarna på andra håll??

Du vet också att jag alltid uttryckt mig mycket bättre i skrift än i tal, det är just därför jag skriver detta brevet till dig.



Älskade lillebror, du ska bli "gammelmorbror" väldigt snart. Gammelmorbror låter hemskt gammalt, men det heter tydligen så. Du är Robins morbror, och han och Jannice ska ha barn....så ja....gammelmorbror får det bli!!  Jag önskar så att du hade kunnat vara här och dela detta med oss.  Förutom att du är Robins morbror är du också hans Gudfar.  Robin och Jannices son ska heta Maximilian. Han har ett namn till, och det har han efter dig, älskade lillebror!


Du hade älskat Robins flickvän också, det kan jag lova.....hon är underbar! Inte bara för att hon bär på mitt barnbarn, hon är underbar för att hon är Jannice!!!!

Älskade Macke, varför försvann du från oss?
Jag saknar dig så!

Kom gärna och hälsa på, i vilken skepnad som helst......jag lovar att inte bli rädd, och jag lovar att aldrig tvivla!





Älskar dig härifrån och till evigheten!!


Puss o Kram/ Storasyster


Kommentarer
Postat av: mams

Karin, du var och är en underbar storasyster! Macke ler från sin plats, det vet vi alla. Sälskad och så saknad. KRAMAR

2012-05-19 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0