Ingen bebis........fortfarande

Max gillar mammas mage, för han vill inte alls titta ut....*suck*  Tänker jag positivt, så inser jag att det är som mest åtta dagar kvar........men det känns LÅÅÅÅNGT!!

I helgen var Corrie och småtjejerna här, det var underbart!!
På lördagen var vi hos Jessica och Oden, så att Tindra och Maxine fick rida   (LYCKA)





Älskade små töser!!!!!

Tindra ville inte åka hem på söndagen, hon sa " Stanna här". Då förklarade ju Corrie att deras pappa var ensam hemma och saknade dem.....då sa Tindra:

" Kommer baka snart, bara hämta pappa först"

Haha, sött värre!!! Sen gick hon runt mellan mig CC och Funny och liksom tröstade oss, och sa samma mening om och om igen, med huvudet på sned.

Fast vi ses ju snart igen, på söndag åker jag och CC (och Funny G) till vårt paradis i Sverige, Skummeslövsstrand.

Hoppas på fint väder och vet att det kommer bli en helt underbar avslappnad vecka, utan ett enda måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0