LYCKA!!!! (Välkommen till världen Maximilian)

I Tisdags, vid 23.30 fick jag ett sms från Jannice. "På väg in nu". OJ...kunde jag sova då tror ni? Nääää.....jag satte igång att skumtvätta mattan i vardagsrummet, vilket tog ett bra tag. Vid fyra-tiden på morgonen hade jag inget mer att göra utan la mig motvilligt. Telefonen satt jag på högljutt, och för säkerhets skull la jag den i en plåtbunke, så jag inte skulle missa om det ringde.

Det dröjde.......vid nio på morgonen fick jag ett sms att hon fick börja krysta.   Åhhhh......denna väntan.

10.40 16 Maj 2012 föddes Maximilian Marcus Jacobsson 52 cm och 3846 gram.

Jag var den första som fick veta och även Max första besökare.



I fredags kom de hem, och jag och CC var där en stund på eftermiddagen. Jisses vad gott han luktar!!!!

Jag antar att alla mor och farföräldrar säger samma sak; att deras barnbarn är vackrast i världen, men i mitt fall stämmer det!!!!!  Han är så underbart söt, ser inte alls "nyfödd" ut.....(dvs inte ett dugg skrynklig")

Han är världens finaste och mina känslor svämmar över, av all den kärlek jag känner till honom.

MAX......farmor finns ALLTID för dig!







STOLT faster !!!!



Farmors prins!!!!!!




Life is good........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0