NIKOKICK

Beställde en annan sorts e-cig.....som ger mer ånga osv.....som vanerökare känns det som det är just det man vill åt...*RÖKEN* man andas ut. Alla andra tillbehör hade jag ju redan, såsom vätskor osv.....
Nåväl, laddade upp den, fyllde på med lite vätska, i den styrkan som "borde" passa mig.(12-18) Testade, kände inte ett dugg....fyllde på med lite 36.....nääääää, hände fortfarande ingenting. Fyllde på, så mycket man får fylla på, i den sk tanken, med 36 och tänkte att det här är egentligen alldeles för starkt! Kände fortfarande ingenting och tänkte att jag får nog fan returnera den här e-ciggen...

Just då, upptäckte jag en liten knapp, tryckte på den och drog ett bloss....
JAG FÖLL NÄSTAN BAKLÄNGES!

Jaha......det är så den funkar, men vad är det för fel med en liten instruktionsbok?

Tömde ut vätskan, blandade ny i lagom styrka och nu är det helt ok!

Funderade lite....kan det vara så det känns att knarka? Isåfall vill jag aldrig aldrig aldrig nånsin testa på det! Det var inte alls trevligt....så det så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0